Friday, March 13, 2009

Bukan Bercuti...

Cuma jalan-jalan cari makan.....

10 comments:

13may said...

salam uncle:)

jgn jalan jalan cari pasal dah ler....hehhe hehhe

alan zed said...

how was kk? :)

aNIe said...

Salam Zabs...

Banyak gambar yang menunjukkan jalan2 cari bola je...heheheh

Neeza Shahril said...

main golf ke pak zabs? ;)

Zabs said...

May: Takde pasal yang nak dicari. Isteri ada bersama.

Alan: KK macam biasa.

aNie: Gambar diambil dari bilik. Mereka bermain dengan baik nampaknya, bola tak masuk kolam pun.

Neeza: Saya tak sempat main pun. Tengok2 je dari bilik.

Yunus Badawi said...

Berapa hari kat Sabah? Pergi ke Poring hotspring kalau ada masa. Tempatnya cantik dan menarik. Mmg debom.
Apapun selamat bercuti.

zino said...

bila sampai ke KK ni? bukan JJCM ke tu.. hehe

azilahzed said...

wah masih di kk sudah keluar n3,sgguh efisyen...hahaha

blackpurple @ jowopinter said...

Salam tuan.

Padang golf sana ok tuan? :)

Zabs said...

BP@JP: Amat bagus. Ada 27 lubang semuanya. Ramai pelancong dari Jepang datang bercuti untuk bermain Golf di sini.