Friday, May 01, 2009

Sama Tapi Tak Serupa

Ini gambar anak perempuan saya yang pertama, ketika berumur 2 tahun lebih, diambil pada tahun '83.

Ini pula gambar anak perempuan saya yang kedua, pada umur yang hampir sama, diambil pada tahun '99.

Ramai yang berkata muka mereka nampak macam sama pada umur tersebut.

Gambar di atas diambil tahun lepas....dah tak sama dah..kan!!!

14 comments:

Mak Su said...

pandangan sekali lalu agaknya, kalau diteliti, masing2 ada paras rupa mereka yang tersendiri

PINATBATE said...

Gambar sekarang memang nampak tak serupa..walaupun dari asal usul yang sama..hehe..
Namun tentu kedua-dua mereka ada keistimewaan tersendiri kan..

zino said...

proses perubahan berlaku... serupa macam anak anak zino masa kecik ada yg kata kembar... bila dah besar panjang dah tak kembar hehe

aNIe said...

Salam Zabs...

Anak2 ni kadang bila kecik2 mereka nampak serupa...bila masing2 dah besar meraka dah ada rupanya masing2 tetapi iras2 itu tetap ada...tapi bila usia meningkat dan memasuki usia emas...rupa mereka dah banyak yang serupa

Yunus Badawi said...

Salam Zabs,
budak2 ni mmg bila tengok gambar mereka masa kecil nampak mcm saya. Satu acuanlah katakan.

Anak2 saya pun mcm tu jugak. Sampai mereka konfius itu gambar dia ke gambar abgnya masa kecik hehehe

alan zed said...

sama tapi x serupa... hehe...

gambar2 4 hero x de ke?

kidding... :)

Neeza Shahril said...

walaupun tak sama lagi, masing2 sangat comel dan jelita dengan rupa paras tersendiri...

silversarina said...

Adik-beradik memang biasa masa kecik nampak sama, bila dah besar mereka punya wajah sendiri , tapikan kini kedua-dua anak Zabs tetap sama comel .

azilahzed said...

tp kini anak perempuan pertama makin mengembang yg kedua makin mengurus....huhuhu

alanzed : hero2 ramai sangat utk buat perbandingan,hahaha...lgpun bkn hero2 anak amma ker...hehehe

sheemi said...

comeiiinya! hehehee :)

Zabs said...

Terima kasih kepada semua yang memberi komen. Takda komen balas kerana keletihan.

azilahzed said...

sheemi : siapa?i ker,hehehe...tq2

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網

揚州炒飯Penny said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社